بازیکنی که استخاره اش برای رفتن به پرسپولیس خوب نیامد!
عارف نیوز

 سایت گل - در جریان جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه ها با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای برگزاری جام حذفی فوتبال، مدیران دو باشگاه پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در حاشیه این جلسه باهم دیدار و گفتگو کردند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از آغاز لیگ دوازدهم خواهان جذب رضا حقیقی کاپیتان فجر سپاسی بود با وجود رایزنی و مذاکره بسیار با مسئولان باشگاه شیرازی موفق به جذب این بازیکن نشد اما دست از تلاش برنداشت و هنوز که هنوز است حقیقی را می خواهد. رویانیان وقتی سرهنگ جعفری مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی را در جلسه هم اندیشی دید دوباره سر حرف را درباره حقیقی باز کرد و این باز جعفری چندان مقاومت نکرد و در پاسخ به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ریش و قیچی را به بازیکنش و باشگاه پرسپولیس سپرد. با اینکه جعفری در قبال انتقال حقیقی چراغ سبز نشان داده اما گویا رضا حقیقی راضی به این کار نیست و می خواهد در فجرسپاسی بماند!

حقیقی در این باره به سایت گل می گوید: می دانم آقای جعفری تصمیم گیری را بر عهده خودم گذاشته اما من استخاره کردم و خوب نیامد. این موضوع را به آقای رویانیان هم گفتم اما ایشان گفت برای کار خیر حاجت به استخاره نیست و از من خواست تا بیشتر فکر کنم و مشورت بگیرم. من هم قرار است تا پایان هفته پاسخ نهایی ام را بدهم.

کاپیتان فجری ها که هنوز مصدوم است و چند هفته ای است و چند هفته ای است بازی نمی کند درباره وضعیتش می گوید: می توانستم زودتر برگردم اما دکتر و آقای یاوری گفتند ریسک نکنم. الان هم مرحله پایانی درمان است و از هفته آینده تمریناتم را آغاز می کنم. اگر مشکی پیش نیاید دو هفته دیگر که هفته ماقبل نیم فصل است می توانم بازی کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, :: 11:6 :: نويسنده : محمدعارف بختیاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عارف نیوز و آدرس aref4175.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 15157
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



تصاویر زیباسازی نایت اسکین